ret允泽

Come & See Me - PRXZM

sweetest:

「开口跪

分享一首清新冷艳的歌,安静的像暴风雨前,一个独立世界。电音伴奏,空灵入耳,听后难忘!

 

歌词:

Doesn't make sense now
现在一切都毫无意义了
Shit just got real, things are gettin' intense now
糟糕撞见现实,生活充斥紧张与压抑
I hear you talkin' 'bout "we" a lot
我听见你常谈起那些“关于我们”的种种
oh, you speak French now?
噢,你现在还说法语吗?
Giving me the signs so I gotta take a hint now
请给我一个指引让我可以追寻线索
I hit you up like "Do you wanna hang right now?"
我打电话问你“你是想放弃现在这一切吗?”

On the East Side and you know I'm with the gang right now
你知道的我现在在遥远的东方过的很好
You say do I own a watch
你问我是否带了手表
do I know what time it is right now
是否知道现在是何时
It's after 2AM and that's askin' a lot of you right now
已过凌晨两点,我知道这一切让你心生疑虑
All she talkin' bout is,"Come and see me for once
她所说的大概只是“再来见我一次好吗?”
Come and see me for once
再来见我一次吧
You don't ever come to me
你再也没见过我
you don't ever come to me"
你再也没找过我
All she ever say is,"Come and see me for once
她曾说的不过只是“再来见我一次好吗?”
Come and see me for once
再来见我一次吧
You don't ever come to me
你再也没来过
you don't ever come to me"
也不曾再见我
I been up for two whole days
我熬过两个难以入眠的日夜
thinkin' what I did to keep you goin'
疑虑着是我做错了什么导致了你的离开
Thumbin' through the voicemails that
我翻阅着一封封语音邮件
you left me tellin' me where I went wrong
关于为何你要离开我,关于我做错了什么
I'll admit I'm sorry when I feel I'm truly sorry
对一切我都接受,我很抱歉,真的
Things change, people change, feelings change too
物是人非,情随事迁
Never thought the circumstances woulda changed you
没想到的是,你竟是一个会被现实改变的人
You said you never traded no
你说你从不会做亏本的买卖
And I believed you when they told me don't
我始终相信你,不顾别人的劝阻
But either way you're still invited and I can't even lie to you
但不管怎样我都接受你的一切,我对你从不说谎
Swear these days all you say is,"Come and see me for once
我希望这些天你所说的不过只是“再来见我一次吧”
Come and see me for once
再见我一次吧
You don't ever come to me
你不再找过我
you don't ever come to me"
你不曾再见我
All she hit me with is,"Come and see me for once
她所说的不过只是“在来见我一次吧”
Come and see me for once
再来见我一次吧
You don't ever come to me
你不再找过我
you don't ever come to me"
你不曾见过我
Swear these days all you say is,"Come and see me for once
我发誓这些天你所说的不过只是“再来见我一次吧”
Come and see me for once
再见我一次吧
You don't ever come to me
你不再找过我
you don't ever come to me"
你不曾再见我
All she hit me with is,"Come and see me for once
她所说的不过只是“在来见我一次吧”
Come and see me for once
再来见我一次吧
You don't ever come to me
你没再来找过我
you don't ever come to me"
也不曾再见过我

评论

热度(229)

  1. 共2人收藏了此音乐
只展示最近三个月数据